maandag 12 oktober 2015

Add some black ...

Bij Marvelous Magnolia is momenteel 
een challenge aan de gang
"Add some black"

Zoals jullie misschien weten zit ik sinds
kort in het DT-Team van Marvelous Magnolia.
En dit is mijn kaartje voor deze challenge.


Ik heb er een Halloween kaartje van gemaakt.
De magnolia stempel is ingekleurd met 
Copic markers.

Ga snel hier kijken voor alle details.
Veel creatief plezier ...

Met dit kaartje wil ik graag deelnemen aan 
de challenge van :


The Ribbon Girl - Anything Goes

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk dat zwart/wit met paars!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Anita van Merode zei

Hallo Peggy,
ik vind het een schitterende Halloween kaart. Vind het dan ook erg jammer dat hij niet mee kan doen aan onze challenge.
Want klopt het dat ik er geen pompoen op zie? want dat wordt er wel gevraagd in onze challenge bij scr@p-cards challenge blog.
We moeten daarin wel streng zijn, want dat zou niet eerlijk zijn tegenover de rest.
Mocht er wel een pompoen op staan, dan neem ik mijn woorden terug, graag hoor ik dit nog.
Gr Anita DT

Renate zei

Leuk, leuk, leuk!!!
Het zwart gecombineerd met het paars is super leuk, en erg spooky.
De 3 kleine flesjes onder in de hoek, maken het helemaal af.

-xies- Renate.

Dorte zei

Lovely papers and flowers you have used together with your cute Tilda, Peggy. Thank you for joining our challenge at Stamp and Create with Magnolia and we would love to see you again soon.
Dorte x