zondag 11 mei 2014

Fijne Moederdag en speciaal voor jou ...

Vandaag is het Moederdag en ik wil alle mama's 
een fijne Moederdag wensen.
Mijn mama is echt de allerbeste ! 
Het kaartje die ik voor haar maakte kan 
je hier bekijken 

En dan dit kaartje, de vorm heb ik gemaakt met 
mijn nieuwe Dutch Doobadoo shape.
Echt heel leuk en zeer handig.


Het papier is van Teresa Collins en de stempel is 
ingekleurd met copic markers.
De tekst stempel is van Nicole Verkooijen.

Met dit kaartje wil ik graag deelnemen aan de challenge van:
Magnolia Mania - Vintage 
Time For Magnolia Challenge - Vintage /Chabby Chic


7 opmerkingen:

Renate zei

Je hebt er wwer een pareltje van gemaakt. Super mooi kaartje.

-xies- Renate.

Je@net zei

Wat een super schattig kaartje, Peggy!

jolanda zei

lief kaartje

Marijke zei

Lief kaartje is dit Peggy en wat een mooi model!!

Groetjes,
Marijke

Els zei

Wat een lief en schattig kaartje is dit en zo'n mooie vorm is dit.
Groetjes. Els

Bernadet zei

prachtkaartje Peggy

Nicole zei

Wat een sweetie!! Mooie kaart hoor! Gezellig dat je met ons meedoet bij TFMC. Bedankt en succes. Liefs, Nicole