dinsdag 24 september 2013

Kantoorartikelen ...

Vandaag start een nieuwe uitdaging bij
 
En de opdracht is:
"Gebruik kantoorartikelen op jouw creatie..."
 
Dit is mijn kaartje geworden.
Ik heb de volgende kantoorartikelen gebruikt:
"paperclips, klemmetje, nietje, notitieblaadje
en ook nog pennetjes
 
 
De stempel is van magnolia en heb ik
 ingekleurd met copics.
 
Deze week is het team Roze van Cards & scrap
dat aan de beurt is.
En er zijn weer hele mooie voorbeelden gemaakt.
en die kan je hier bekijken.
 
De sponsor deze week is
Je kan een hele mooie prijs winnen, dus zeker meedoen.
 
Veel creatief plezier.
Peggy
 
 


7 opmerkingen:

Je@net zei

Leuk geworden, Peggy. Vooral die pennetjes vind ik een erg gaaf idee!

Ans zei

Heel mooi kaartje, leuk idee die pennen.

Liefs Ans

Margot zei

ik vind 'm superleuk, heel orgineel die pennetjes!

Marijke zei

Die pennetjes......zo gaaf!! Mooi geheel Peggy!

Groetjes,
Marijke

Els zei

Heel leuk dit kaartje.
Groetjes, Els

Scraptastische hobby zei

Ik vind het een super mooi voorbeeld voor de nieuwe challenge!!! als het even kan doe ik mee...
groetjes van Gerie

Tinie zei

Leuk gedaan Peggy!! Het is een schattig kaartjes geworden!
Groetjes Tinie