zondag 25 december 2011

Vrolijk kerstfeest & uitslag blogcandy ...



Allereerst aan iedereen een vrolijk kerstfeest.
Ik wens iedereen prettige feestdagen.

En dan de uitslag van de blogcandy:
Jammer genoeg is er bijna geen reactie op
deze leuk candy geweest.
Phoebe heeft twee kaartjes ontvangen.
De 1ste prijs gaat naar: Carine Camu van scraptalk
en de 2de prijs gaat naar Marijke en chantal van freubels van de molletjes
Proficiat dames voor jullie prachtige kaarten
en bedankt voor het deelnemen!
Laat me jullie adres weten en de prijs komt eraan.

EDIT: Maandag heeft Phoebe nog een
 kaartje ontvangen van Kim .
Heel erg bedankt daarvoor, de uitslag van de candy was echter
al bekend. Maar ik stuur je nog een troostprijsje, omdat je
de moeite hebt gedaan om deel te nemen.


3 opmerkingen:

Marijke zei

Wat leuk dat wij de tweede prijs hebben gewonnen! en wat jammer dat Phoebe maar twee kaartjes heeft ontvangen. Heb je net een mailtje terug gestuurd, wens je nog fijne dagen toe!
Bedankt en groetjes,
Marijke en Chantal

Kimmie zei

Ohw wat jammer dat mijn kaartje te laat is gearriveerd,maar super leuk om te lezen dat ik alsnog wat toegestuurd krijg.
Dank je wel.

XXX Kim

SCRAP TALK zei

Hoy Peggy,
Bedankt voor die supermooie prijs die vandaag in mijn brievenbus zit!
Wat jammer dat Phoebe niet meer kaartjes heeft gekregen...
Liefs,
xxx
C.arine.