woensdag 28 september 2011

Nieuwe stempel ...

Ik heb een nieuwe magnolia stempel !
Deze heb ik gekregen van mijn dochtertje voor mijn verjaardag.
Ik ben pas vrijdag jarig hoor maar ik mocht de stempel
al gebruiken.
Ik ben er ontzettend blij mee, ik vond het zo'n mooie
magnolia stempel.
Bedankt lieve dochter :-)
De stempel heb ik ingekleurd met derwent en
het papier is van magnolia, de tekststempel
is van de nieuwe ronde stempels van Nicole Verkooijen.
Met dit kaartje wil ik graag deelnemen aan de volgende challenges:

simply magnolia - Shabby chick
the dutch magnolia chickies - bingokaart (Lint, bedels, bleoemen)
duymelot - Anithing goes

9 opmerkingen:

Marijke zei

Wat een lief kaartje, mooie kleurtjes en jaaaa het is een schattig magnoliaatje. Toch wel lief dat je het stempeltje al mag gebruiken:)
Alvast gefeliciteerd en een fijne dag vrijdag, het wordt wel een zonnige dag1
groetjes, Marijke en Chantal

Tinie zei

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en je hebt een schattig kaartje gemaakt met je gekregen stempel!!
groetjes Tinie

Anneke. zei

Prachtige kaart in mooie kleuren. Leuk dat je mee doet met de challenge van DMCC.
Groetjes Anneke.

Karin zei

Leuk kaartje, heerlijke kleurtjes. Bedankt voor het meedoen met de challenge van The Dutch Magnolia Chickies.

Renata van Miltenburg zei

Wat een geweldig lief kaartje. Mooi deze kleuren, de prachtige bloemen, de vlindertjes en de mooie bedel. Top kaartje!

Warme groet,

Renata

Hetty zei

Wat een super mooi kaartje en bedankt voor
het meedoen bij DMCC

gr hetty

Margreet zei

Hoi Peggy,
Er is denk ik wat fout gegaan want ik had van de week al een berichtje gestuurt maar op alle blogs waar ik n reactie gezet had staat niets. Ik wilde je laten weten dat ik je kaar schitterend vind en succes wens voor de challenge bij duymelot.
Groetjes Margreet

Anke zei

Wat een schattige stempel. Je hebt hem heel mooi gekleurd. De vlindertjes zijn ook heel mooi,
bedankt voor je deelname bij simply magnolia,
liefs Tessa & Anke

Chantal zei

Wat een ontzettend lief cadeau van je dochter! Ik snap best dat je niet kon wachten om deze leukerd te gaan beinkten! Prachtige kaart is het geworden!

Groetjes,
Chantal