zaterdag 30 juli 2011

Reistas ....




Onlangs heb ik bij het "een hoop inspiratie challenge "
blog 3 digi's gewonnen van karen's doodles
Eén van deze digi's heb ik
gebruikt op deze kaart.
Het patroon van deze kaart komt van de duo-challenge.blog
op deze blog loopt een challenge, je kan nog tot 10/08
het patroon aanvragen .

Met deze kaart doe ik ook mee aan de challenge van
daar is de challenge "Alles mag"

Bij paper craft star is de challenge "Anything goes"
De digi heb ik ingekleurd met derwent potloden.
Op de voorzijde heb ik een rits gebruikt.

Bij de dutch card lovers is de uitdaging #101 shaped cards
met dit kaartje wil ik graag meedoen
aan de challenge.

17 opmerkingen:

SCRAP TALK zei

Hoy Peggy,
Heel mooi uitgevoerd! Ik vind die reistas geweldig :-))
Fijn weekend!
Liefs,
xxx
C.arine.

Renata van Miltenburg zei

Geweldige kleur, vrolijke digi en erg mooie aankleding zo met die pareltjes swirl. De binnenkant is ook erg leuk zo met die koffers en al die labels.

Liefs, Karen's Doodles NL!

Renata

nettie53 zei

mooi hoor!!

Karin zei

Wat een leuke creatie! Heel erg gaaf.

Kim Duran zei

I have never seen a card shaped like this before! I think it is so creative! The inside of this card is such a nice surprise and it is decorated so well! Thanks for sharing your creation with us this week at Papercraft Star! I hope to see more of your creations with us soon!

Monique zei

Wat een leuke kaart is dit zeg, je hebt hem prachtig gemaakt!!

Bernadet zei

ooow wat is dit schitterend gemaakt Peggy.
Superleuk hoe je deze reastas ook van binnen hebt gemaakt.
Superleuk dat je meedoet bij Karen's Doodles NL en heel veel succes!

Ellen zei

Super gedaan Peggy!
Bedankt voor het meedoen met Karen's Doodles NL.

Groetjes Ellen

Henriëtte zei

Woww dat ziet er leuk uit, deze vorm van kaart heb ik nog niet gezien, leuk ideetje!!

Linda zei

wat is ie leuk geworden, dank je wel voor het mee doen met de Duo Challenge
groetjes Linda (gast designer)

Angela zei

Wat een super leuk kofferkaartje.... zag 'm bij KD NL; gefeliciteerd met je kaart van de week.
Heb even rondgeneusd op je blog; wat maak je schitterende kaarten/creaties. Ben gelijk volger geworden.... hoef ik niets te missen *lol*.
grt Angela

Chantal zei

Hallo Peggy,

Wat een ontzettend leuk project is dit! Ik zag dat je hiermee gewonnen had bij het NL challenge blog van Karen Doodles, gefeliciteerd! Ik ben ook volger bij je geworden!

Groetjes,
Chantal

anja curvers zei

Schitterend kaartje hoor heel erg leuk gedaan. bedankt voor het meedoen bij DCL.

Ellen zei

Nou dat is echt drie vliegen in én klap! Ik zag dat je bij karen's Doodls al gewonnen hebt met deze geweldige creatie! Gefeliciteerd!
Bedankt dat je ook meegedaan hebt met DCL.

Groetjes Ellen

Rosalien Zwackhalen zei

Ik vindt dit ook een heel leuk model en zo leuk gedaan met de afbeelding van Karens Doodles en zoals je de binnenkant gedaan hebt. Geweldig!
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Angèle zei

Die rits is een zo gaaf detail! geweldig leuk! Bedankt weer Peggy voor het meedoen bij DCL.

Elise zei

Prachtige koffer met vele leuke details! Bedankt voor het meedoen met Duo Challenge.
Groetjes Elise, gast DT member